קבלת דף אירוע הכולל את כל הפרטים

במערכת אישורי הגעה של Save A Date יש מגוון רחב של אופציות שבעזרתן תוכלו לנהל את המוזמנים לאירוע שלכם בצורה המסודרת ביותר: ניהול רשימות אורחים, ניהול תקציב האירוע, שליחת סמס מתוזמנים, ניהול מתנות האירוע ועוד.

דף עם פרטי האירוע

מיותר לציין כי אחד החלקים החשובים ביותר במהלך כל ההכנות הוא סדר וארגון של האירוע המיוחל, אפילו אם זה רק יומולדת שאליה מוזמנים 60 ואפילו לא צריך סידורי הושבה. כמובן שבכל אירוע יש מקום לניהול מקומות הישיבה של האורחים ולקחת את שירות סידורי הושבה לאירוע עליו תוכלו לקרוא בקישור.

קבלת דף אירוע הכולל בתוכו את כל פרטי האירוע

אחד מהפיצ’רים של המערכת הוא קבלת דף אירוע הכולל את כל פרטי האירוע שלכם. דף זה מסכם בדיוק את כל מה שארגנתם לאירוע בין אם זה רשימת המוזמנים, תקציב האירוע, ההוצאות עד כה, כמות סמס שנשלחו למוזמנים, רשימת המוזמנים שאישרו הגעה, כאלה שלא ואלה שעדיין מתלבטים מה יהיה בתאריך האירוע שלכם.

פלט זה יוצא בצורה מאוד מסודרת, ברורה וקלה להבנה כדי שאתם בתוך כל הלחץ של ההכנות תוכלו להבין בפשטות איפה אתם נמצאים מבחינת הכל.

דף אירוע הכולל את כל הפרטים: אל תוותרו עליו

המון זוגות בוודאי מנהלים את התקציב וניהול החתונה בעוד מקום כמו טבלת אקסל. צעד זה הוא מבורך מאוד אך עלול להיות קצת מסוכן. מדוע? כיוון ותמיד כדאי לחלק את הביטחונות לשני מקומות ולא לשים את כל הביצים בסל אחד.

אם לא הבנתם הדבר הוא פשוט מאוד: המידה ומסמך האקסל נמחק לכם, תמיד יש לכם עוד מקום, כמו מערכת אישורי הגעה לחתונה שלנו, שבעזרתה ניהלתם את האירוע עד כה ולמקרה שהגיבוי של מסמך סידור החתונה הלך לאיבוד – תוכלו למצוא את הכל במערכת.

3 טיפים קצרים לארגון חתונה בסדר וחסכון

כמו שכבר ציינו למעלה, דף ארגון אירוע הוא אחת מהדרכים לנהל את האירוע בצורה נכונה. יש עוד 3 טיפים שיהיו דיי נחוצים לכם כדי שתוכלו להמשיך לנהל את האירוע ברוגע ונחת וכמובן בצורה מסודרת שלא תצטרכו להשקיע יותר מדי כסף או להפסיד חס וחלילה.

  • תקציבו לעצמכם סכום של כסף שממנו לא תחרגוניהול תקציב נכון זה קשה ובאירוע קל מאוד להוציא כסף, יש המון תירוצים למה כן ואחר כך המון תירוצים למה אין להחזיר. אל תוציאו יותר ממה שאתם יכולים!
  • תדאגו לכל האורחים שלכם לדרכי הגעה – במידה ויש לכם מספר רב של אורחים ממקום מסוים רחוק ממקום האירוע, מומלץ לדאוג להם להסעה וכמובן לא להתבייש לקחת מהם סכום סמלי על זה, הם כבר יבינו. בשבילכם זה כמה מאות או אלפים ובשבילם זה כמה עשרות שקלים.
  • תהנו מההכנות – אל תקחו את ההכנות בצורה קשה, פשוט תזרמו ותהנו מהזמן הזה.. 🙂

שלכם באהבה,
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים