ייצוא רשימת מוזמנים מאקסל או Gmail

ייצוא רשימת מוזמנים

החלטתם להתחתן? קודם כל שיהיה במזל טוב. כעת מה שנותר הוא להתחיל להרים הפקה ולהניע את האירוע. ארגון החתונה מכיל המון פרטים גדולים וקטנים, את הגדולים בטוח לא נשכח (טבעות, אולם ושמלת כלה) ואת הקטנים… לא נרצה לפספס 😉

במיוחד בשבילכם, חברת Save A Date אישורי הגעה לחתונה, יצרה קובץ אקסל שיעזור לכם לנהל את כל האירוע מתחילתו ועד סופו, כדאי להתחיל לעבוד עליו מעכשיו, כל יום למלא קצת כדי לא לשכוח שום דבר בערב הגדול ביותר בחייכם.

ארגון כל המוזמנים בקובץ אקסל

ניהול רשימות מוזמנים לאירוע הוא חלק חשוב מאוד וגם קצת מתיש אם נודה באמת. כדאי להתחיל לנהל את הרשימה בצורה מסודרת ע”י המערכת שלנו או בעזרת קובץ אקסל, כדי שנוכל להזין את כל השמות במערכת אישורי ההגעה שלנו. אנחנו ממליצים להתחיל לנהל רשימת מוזמנים מינימום 4 חודשים לפני החתונה ולא מעבר לכך, ברגע שנכנסים ללחץ מתחילים לפספס כל מיני פרטים קטנים ולפעמים גם אורחים מוזמנים.

את רשימת המוזמנים צריך לנהל באופן פדנטי ונכון. הרשימה תכלול את השם המלא של האורחים וטלפון נייד להתקשרות. בתוך המערכת תוכלו למלא את מספר השולחן שהמוזמן יישב במהלך האירוע וכך נוכל לנהל נכון את סידורי ההושבה שלכם.

ייצוא רשימת מוזמנים מאקסל או Gmail

מערכת אישורי ההגעה שלנו מאפשרת ייבוא רשימת מוזמנים מאקסל או מGmail במידה והרשימה שמורה בגוגל דרייב Google Drive. מה שצריך לעשות הוא לייצא את הרשימה לקובץ אקסל Excel למחשב, נכנסים למערכת אישורי ההגעה ולוחצים על “ייבוא רשימת מוזמנים מקובץ אקסל”.
הרשימה עולה לתוך המערכת ובעוד מספר רגעים תוכלו לראות את כל המוזמנים שלכם נמצאים במערכת אישורי הגעה.

בדיקה נוספת של רשימת המוזמנים

לאחר שלחצם על “ייבוא” בתוך המערכת, מומלץ לוודא שאכן כל המוזמנים, אשר נמצאים בתוך קובץ האקסל – נמצאים בתוך המערכת. זאת עושים ע”י בדיקת כמות הרשומות במסמך האקסל והשוואה למספר הרשומות שנמצאות במערכת אישורי ההגעה שלנו. ב99% מהמקרים אין שום טעות במספר המוזמנים אבל כלל לחיים תמיד צריך לוודא את הפעולות שאנחנו עושים.

במידה ונתקלתם בבעיה במספר הרשומות המוזמנים שלכם לאחר שביצעתם “ייבוא”, התמיכה הטכנית שלנו עומדת לרשותכם לאורך כל התהליך עד לסיום החתונה שלכם.

שיהיה המון מזל טוב כלה וחתן יקרים.
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים