מספר תזמונים במקביל של SMS

מספר תזמונים בסמס

מערכת אישורי הגעה לחתונה של חברת Save A Date מאפשרת תזמונים של שליחת הודעות סמס לאורחים. המערכת מאפשרת להכין קמפיינים מוכנים מראש, עם המלל הרצוי, תמונה או מה שתרצו שיופיע בתוכן ההודעה, ולתזמן לפי תאריכים ושעות את שליחת ההודעות לקבל האורחים שלכם. אישורי הגעה של Save A Date – אנחנו נדאג שתדעו הכי טוב כמה אורחים יגיעו לכם לחתונה, ברית או בר מצווה של הבן.

מספר תזמונים במקביל ובקלות ע”י שליחת SMS

פונקציה זאת תאפשר לכם לשלוח הודעות עקביות לקהל האורחים שלכם, בצורה טבעית ונעימה (אתם לא רוצים לשגע את קהל המוזמנים שלכם נכון?), להזכיר להם ש “היי! אני תכף מתחתן! את/ה מגיע/ה כן?”, האורח או האורחת שקיבלו את ה SMS בטוח לא ישכחו להכניס אתכם ללוז שלהם וכך ליצור לעצמכם מספר דיי יציב של מוזמנים לקראת האירוע.

דוגמאות להודעות לדוגמא ע”פ תזמונים שונים:

  • יום לפני האירוע תצא הודעה תזכורת עם פרטי האירוע ושם האולם.
  • בצהריי היום של האירוע תצא הודעת SMS עם הכוונת ניווט “וויז” לאולם.
  • בקבלת פנים תצא הודעה שמורה לכולם להגיע לחופה.
  • במהלך האירוע תצא הודעה שמורה לכולם להגיע לרחבה להקפיץ אתכם גבוה.
  • יום לאחר האירוע תצא הודעת תודה רבה על ההשתתפות באירוע המשמח שלכם.

כמובן, שכל ההודעות האלה הן הודעות מתוזמנות מראש, אינכם צריכים לשבת כל פעם על המחשב או המערכת כדי לשלוח אותן לאורחים היקרים שלכם. הכל קל מאוד לתפעול ובשיטת “שגר ושכח” – תפגשו את האורחים בטקס החופה.

שליחת סמס יום לפני וביום החתונה משפר את אחוזי ההגעה

החשש העיקרי של זוג או בעל אירוע לאורך כל ההכנות וביום האירוע עצמו הוא שיגיעו פחות אנשים מכפי שתוכנן. לזוג, שתקציב החתונה שלהם נמוך עניין ההגעה הוא משמעותי בהחלט, כיוון וכל מנה שהם יפסידו, הכוונה היא שאורח לא יגיע, הזוג יצטרכו לשלם בכל אופן ולהפסיד המון כסף. בעידן החתונות 2018, מחירי הספקים גבוהים יותר מעבר, כמו כל מחירי השוק. מנה סטנדרטית באולם ברמה בינונית גבוהה תעמוד על 185 ₪ לפחות, בואו נכפיל זאת ב30 אנשים שבחרו לא להגיע, וכבר הגענו כאן לכמעט 6,000 ₪ שהזוג יצטרכו לשלם מכיסם האישי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים