ניהול רשימות מדויקות של מוזמנים לאירוע

ניהול רשימות מוזמנים

חברת Save A Date אישורי הגעה לחתונה מספקת שירותי אישורי הגעה וסידורי הושבה לכל מגוון האירועים והכנסים המיוחדים שקיימים. בעזרת המערכת שלנו תוכלו לבצע ניהול רשימות של מוזמנים לאירוע שלכם וכך לדעת בדיוק המרבי את מספר האורחים שעתידים להגיע לחתונה או לכל אירוע אחר שתקיימו. המערכת מסונכרנת עם מערכת אישורי הגעה של חברתנו.

ניהול רשימות מוזמנים לפי קבוצות

מערכת אישורי ההגעה שלSave A Date מאפשרת לכם לנהל את המוזמנים לפי קבוצות, לדוג: רשימת מוזמנים משפחה כלה, רשימת מוזמנים משפחה חתן, צבא חתן, לימודים כלה ועוד. בעזרת הפונקציה הזאת תוכלו לנהל את הרשימות שלכם בצורה מסודרת מאוד. ניתן מצד אחר לעבוד עם רשימת מוזמנים אחת בלבד שבה כלולים כל מוזמני החתונה ברשימה אחת.

עבור כל מוזמן לאירוע ניתן להזין פרטים אישיים כמו שם מלא של המוזמן, טלפון נייד, קבוצה אליה הוא משויך במידה והשתמשתם בפונקציית הקבוצות, מספר שולחן שתרצו שהמוזמן יישב, להכין את הרשימה בצורה מסודרת מאוד ע”י טבלת אקסל או בעזרת המערכת שלנו ואז לטעון את כל הקובץ לתוך מערכת ניהול רשימה מוזמנים לאירוע שלנו.

איך מתנהל תהליך ניהול הרשימות?

נרשמים למערכת ע”י נציג של חברת Save A Date, מקבלים שם משתמש וסיסמא והופה – אתם בתוך המערכת! יש 3 אפשרויות של הוספת רשימות מוזמנים:

הוספת מוזמן ידנית

אתם נכנסים למערכת ניהול המוזמנים שלנו, לוחצים על “הוספת מוזמנים” ומתחילים להזין את רשימת האורחים שלכם לתוך המערכת. אפשרות זאת רלוונטית במידה ועדיין לא התחלתם להכין רשימה בקובץ אקסל או ייבוא רשימת מוזמנים מאירוע אחר שהיה בעבר.

הוספה מתוך קובץ אקסל

במידה והתחלתם לנהל את רשימת מוזמני האירוע שלכם בעזרת קובץ אקסל, לפני שסגרתם חברת אישורי הגעה לאירוע וסידור הושבה, אתם נכנסים לתוך מערכת אישורי ההגעה ולוחצים “ייבוא מוזמנים מאקסל”.

ייבוא מוזמנים מאירוע אחר

במידה וזהו לא האירוע הראשון שאתם חוגגים איתנו, יש לכם את האפשרות לייבא רשימת מוזמנים מאירוע שחגגתם איתנו בעבר. לצורך זה צריך לפנות לשירות לקוחות שלנו לקבל הקובץ המיועד. שימו לב שרשימות מוזמנים משתנה מאירוע לאירוע ומומלץ לעדכן את הרשימה לפני העלאה למערכת.

שתי האפשרויות מעולות, תוכלו לבחור מה יותר נח לכם במידה ועדיין לא התחלתם לנהל רשימת מוזמנים. ההמלצה שלנו היא לנהל את הרשימה בצורה רגועה ומסודרת, להיזכר בכל החברים, משפחה, חברים מהצבא, חברים מהלימודים כדי שחס וחלילה לא תשכחו אף אחד בדרך ושליחת הודעת הסמס עם פרטי האירוע תגיע לכולם בזמן.

יש כמה דרכים להיזכר בכמה שיותר מוזמנים לאירוע:

  • במידה והעלאתם פוסט של הצעת הנישואין לפייסבוק או לאינסטגרם תוכלו למצוא שם כמות ענקית של תגובות וחברים שפירגנו ועל ידי זה להיזכר בכמה שיותר מכרים שצריכים להזמין ולהגיע לאירוע.
  • להסתכל על רשימות מוזמנים מאירועים קודמים של חברים קרובים עם מכרים משותפים.
  • כניסה לקבוצות וואטסאפ של חברים מהצבא, חברים מהעבודה, משפחה מורחבת.

 

שיהיה במזל טוב.
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים