איך לנהל את תקציב האירוע בצורה חכמה?

ניהול תקציב אירוע יש לכם אירוע גדול? הבן הגדול מתחתן? הילד חוגג בר מצווה? מזל טוב! לאחר כל ההכנות המפרכות, עלייה לתורה, הנחת תפילין תכף מגיעים לחגיגה האמיתית. אירועים מתחלקים ל3 סוגים אפשריים: 1 – אירוע פשוט למדי: תקציב נמוך, כמות המוזמנים נמוכה, כזאת שלא מצריכה שירות אישורי הגעה לחתונה או אישורי הגעה לכל אירוע מכל סוג שיהיה. 2 – אירוע סטנדרטי: תקציב בסדר גודל בינוני, אם החתונה בדרום או בצפון התקציב ינוע בין 150-250 אלף ₪ (בלי זמר והוצאות מיוחדות), כמות מוזמנים בין 400-600 אנשים, כזאת חתונה שבעזרת המתנות אפשר לחסוך ואולי גם קצת להרוויח. 3 – אירוע פריימיום: אירוע בסדרי גודל ענקיים ויוקרתיים, בדרך כלל יתקיימו במרכז הארץ, או בדרום הארץ כמו מצדה, ים המלח, מקומות שצריך לשכור הפקה מיוחדת בשביל הקמה של אירוע בסדר גודל כזה. התקציבים לאירועים הללו הם בלתי מוגבלים (Unlimited), כמות המוזמנים מעל 1000 אנשים ומכאן השמיים הם הגבול. אתם צריכים לקחת בחשבון – את תקציב האירוע אתם תקבעו! אתם יודעים בדיוק כמה כסף אתם יכולים להרשות לעצמכם להשקיע, כולל לקחת בחשבון שחלק מהסכום לא יחזור חזרה ממתנות האורחים והמשפחה. בואו נדבר על זה עוד קצת.

ניהול תקציב האירוע סיכום עלויות והכנסות

אירועים גדולים, חתונות, בר מצווה, כנסים וכו’ זה עסק יקר. אך זה לא אומר שצריך להיכנס לחובות ולדוחק כלכלי בגלל זה. ניהול תקציב האירוע הוא החלק החשוב ביותר בארגון אירוע או כנס המתקרב לבוא. הדרך היעילה ביותר: לעשות שיעורי בית זריזים ולבדוק, מה היא העלות של אירוע בסדר גודל כזה, לראות אם אתם יכולים לעמוד בתקציב שכזה, אם כן מה טוב ואם לא אז לצמצם, להגדיר תקציב חדש ולהתחיל לסגור עם כל הספקים.

ניהול ספקים

במערכת אישורי הגעה לחתונה של Save A Date, תוכלו לגשת לרשימת הספקים שלכם בקלי קלות. תוכלו לבדוק אם שילמתם או לא, מהו הסכום ששילמתם במידע ושכחתם ועוד אפשרויות נוספות.

חישובים אוטומטיים

במערכת שלנו תוכלו לחשב את מחיר המנה המשוכללת, ז”א מחיר המנה בתוספת שירותי תאורה, אלכוהול ושירותי בר, מסכים, טיפ למלצרים ועוד. סה”כ מקדמות ששילמתם לספקים לפני האירוע, מה היתרה שנשאר לכם לשלם לכל ספק ולאולם, והאפשרות החשובה ביותר היא עדכון כלל החישובים בצורה אוטומטית על-פי כמות האורחים שאישרו הגעה.

מערכת הניהול של Save A Date

מטרת המערכת והשירותים שלנו הם להקל על בעלי האירוע, חתן וכלה, או וואט אבר בהוצאות האירוע ובסידור וניהול של המאורע המתוכנן. מערכתנו משומנת היטב לכל תרחיש אפשרי, היא תעזור לכם להתנהל בכל הלחץ של ההכנות והארגונים של האירוע המושלם שמתוכנן להיות לכם. הכי חשוב: תשתדלו לארגן את האירוע ברוגע ובשלווה. הרבה מזל טוב. צוות Save A Date.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים