סידורי הושבה: 7 טיפים שיעזרו לכם לנהל ולחסוך כסף באירוע

ריכזנו עבורכם מספר טיפים לסידורי הושבה בעזרתם תוכלו לנהל את כל עניין אישורי ההגעה וסידורי הושבה בצורה הטובה ביותר.

סידורי הושבה טיפים

  1. תתחילו לנהל רשימות מוזמנים לפחות ארבעה חודשים לפני האירוע:

    כמה שיותר מהר יותר טוב. להתחיל לתקתק את רשימה האורחים במהירות מופרזת, כך תוכלו לקבל אינדיקציה ומידע מקדים אודות כמות האורחים הצפויה להגיע לערב המיוחד שלכם. זהו חלק לא כל כך נסבל אבל אין מה לעשות – חייבים לעשות את זה מתישהו, ועדיף שהמתישהו הזה יהיה מוקדם. ההמלצה שלנו היא להתחיל לנהל את הרשימת מוזמנים שבועיים עד חודש לאחר ההצעת נישואין או קבלת החלטה לקיים אירוע.

  2. אל תקחו חברת סידורי הושבה במחיר זול:

    כתבתי פוסט שלם על חברת סידורי הושבה שלוקחת מחיר נמוך. ממליץ ללחוץ כאן כדי לקרוא אותו מההתחלה ועד הסוף. בקצרה: חברת סידורי הושבה זולה, תגבה ממכם 300-400 ₪ פחות ממחירי השוק, מבחינתם הם ישלחו לכם פחות איש שירות, ומבחינתכם – יהיה לכם פחות נציג שירות שיעשה לכם סדר באירוע. מספיק שהוא פספס שולחן אחד כיוון והאנשים נכנסו במהירות – הפסדתם הרבה יותר ממה שניסיתם לחסוך או בשורה התחתונה, הפסדתם בענק.

  3. אל תתנו לאחיות הקטנות לטלפן לאנשים במקום חברת אישורי הגעה לחתונה:

    אישורי הגעה זאת ההוצאה הכי קטנה שתהיה לכם, חוץ מהפפיון, בכל הסקשיין של הכנות לחתונה. אין מה לחסוך בחלק הזה. מחיר אישורי הגעה לחתונה נע בין 550-750 ₪ אצל החברה הכי יקרה בשוק. בנוסף לאישורי הגעה על ידי חברה יש יתרון יחסי מלבצע אישורי הגעה לבד והוא האפשרות לשלוח לינק לתשלום באשראי לכל אלה שלא יוכלו להגיע לחתונה שלכם. חשוב מאוד. אתם תרגישו זאת ברגע שתבחרו את השירות של אשראי.

  4. תושיבו יותר בכל שולחן ולא בדיוק:

    זה הטיפ הטוב ביותר שתקבלו ממני. תסדרו את הסקיצה של הסידורי הושבה לאירוע שלכם בצורה כזאת שאתם מאכלסים בשולחן של 10, 20% יותר, זאת אומרת – 12 אנשים בשולחן. אם אתם שואלים למה זה? אז התשובה היא פשוטה. יש חישוב פשוט שאומר, מכל האנשים שאישרו הגעה, 10%-15% לא יגיעו לאירוע מסיבה כזאת או אחרת, אז אם אתם מושיבים יותר בכל שולחן, אתם לא תצטרכו לפתוח שולחנות נוספים כיוון והתכוננתם לזה מראש. במידה והגיעו יותר אנשים ואפשר למלא שולחנות ספייר – תפתחו, בסוף צריך לכבד את האורחים.

  5. תעבירו את סידור ההושבה לחברה המטפלת כמה שיותר מוקדם:

    כך החברה תוכל להתארגן מבחינת הסקיצה ולהעביר למנהל האירוע באותו היום. כמובן שהם צריכים ליצור תקשורת עם האולם האירועים לצורך חלוקת השולחנות לפני מספרים. הזמן הכי קרוב לחתונה הוא שבוע לפני, יותר מזה לא מומלץ להגיע לטווח זמנים כזה.

  6. תושיבו קרובים ליד קרובים ורחוקים ליד רחוקים:

    פחות מריבות יותר שמחה. לא תרצו שבאירוע שלכם יוצר מצב לא נעים עם אחד האורחים שלא ירצה לשבת בשולחן והוא ילך הביתה (כן כן, גם זה קרה לנו). לכן, כדאי לשים את החברים עם החברים, שכנים טובים עם שכנים טובים ורחוקים עם רחוקים – הם במילא לא מכירים אחד את השני אז בטוח הם לא בכאסח.

  7. תדאגו לנציג מהמשפחה או מהחברים שיתלווה לחברת סידורי ההושבה:

    נציג מהמשפחה או מהחברים שמכיר חלק מהאורחים. יעזור מאוד בסידור ההושבה בתחילת האירוע לאחר החופה, בדיוק בזמן שמתחיל כל הלחץ וכל האורחים נכנסים בפיק אחד לאולם.

מקווים שעזרנו לכם לא להתלבט 😉
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים