סידורי הושבה לחתונה בחינם: אל תתפתו לזה לעולם

ההכנות לחתונה הם חלק אינטנסיבי מאוד בכל התקופה שלפני האירוע הגדול. כולם מתרגשים מאוד, ההורים, המשפחה, הדודים, החברים וכמובן החתן והכלה שהולכים, מערב החתונה, להיות כגוף אחד לנצח נצחים. יש כל כך הרבה דברים חשובים שצריך לסגור טרם האירוע, החל בקביעת אולם לאירוע, סגירת צלם ודיג’י או להקה, מה שנראה לנכון לזוג וכמובן תלוי באופי ואורח חיים הדתי.

סידורי הושבה לחתונה בחינם

נמשיך מכאן לסגירת כל האטרקציות שקיימות לאירוע: מגנטים, זיקוקים, מנת לילה שנקראת גם “אפטר פרטי”, אישורי הגעה לחתונה, סידורי הושבה לאירוע, קניית אלכוהול בכמות שתספיק לכל האורחים למהלך כל האירוע וגם תישאר לשבת חתן, הדפסת הזמנות מעוצבות, אם הזוג רוצה חינה אז יש לנו עוד אירוע להקים, משימה לא פשוטה כל כך, בקיצור חגיגה גדולה. טיפ קטן: לא להלחץ משום דבר, הרבה זוגות התחתנו לפניכם ועוד הרבה יתחתנו אחריכם.

כדאי להתייעץ עם זוג חברים שהתחתנו לא מזמן כדי לדעת להערך בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר לאירוע הגדול של חייכם. כדי להיות סופר אפקטיבית ולדעת איך לחסוך בהוצאות החתונה, כתבתי לכם כאן מספר מדריכים שיעזרו לכם לנהל את תקציב האירוע בצורה החסכונית ביותר. נתחיל בכך שלא עושים סידורי הושבה לחתונה בחינם.

למה לא לעשות סידורי הושבה לחתונה בחינם?

קודם כל תבינו מה זה אומר סידורי הושבה לחתונה או סידורי הושבה לאירוע. לאחר שניהלת רשימת מוזמנים, הוספתם שמות פרטיים ושמות משפחה, שני מספרי טלפון וכמות אורחים שמגיעים, מתחיל החלק שלסדר את האורחים לפי שולחנות באירוע.

כך כל אורח שמגיע לקבלת פנים, מקבל פתק שמסביר לו בדיוק היכן הוא יושב, לאחר שנגמרת החופה נכנסים לאולם ובכניסה לאולם מחכים מספר דיילות ומנהל אירוע שמכוונים את האורחים לעבר השולחנות שלהם וכל זאת במטרה למנוע בלאגן בהושבת האורחים ופתיחת שולחנות רזרבה מיותרים, צעד החוסך כסף רב לזוג המתחתן.

לכל אולם כיום, בשנת 2019, קיים השירות של סידורי הושבה בחינם. טיפ חם ממני: לא להסכים לקבל את השירות מהם לעולם! צריך שתגיע חברה חיצונית עם ניגוד אינטרסים מובהק מהאולם, שתחסוך בכל כוחה, פתיחת שולחנות נוספים ללא צורך. זוהי הסיבה העיקרית למה לא לקחת סידורי הושבה לחתונה בחינם.

מה שעולה זול יוצא יקר מאוד

מומלץ לקחת חברת סידורי הושבה לחתונה שמוכרת בשוק, כזאת שכבר ראיתם באירוע לאחרונה של חבר או מכר, אירוע שההורים שלכם היו וממליצים לכם כיוון והיה מסודר והם ידעו בדיוק היכן הם יושבים לאחר הכניסה לאולם.

אני מכיר לפחות 3 זוגות שחסכו את הסידורי הושבה, והפסידו לפחות 4 שולחנות במהלך האירוע שלהם. מה הכוונה הפסידו? ישבו בשולחן 3 אנשים בלבד והתשלום הוא לפי שולחן ולא לפי כיסא (בעבר או בחלק מהאולמות כיום התשלום הוא לפי כיסא ולא לפי שולחן, אבל אל תשחקו עם המזל).

ההוצאה לא כבדה בכלל, מחירי סידורי הושבה לחתונה או לכל אירוע אחר, נעים כיום בין 1500-2300 ₪, תלוי במספר נציגי השירות שמגיעים לאירוע שלכם. עדיף תמיד שיהיו 4: שלושה דיילות ומנהל מרחב אחד באירוע.

מאחלים הרבה מזל טוב.
Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים