צק ליסט סידורי הושבה: צעד אחר צעד

ישבתם ביחד, חתן וכלה יקרים וסיימתם בהצלחה את קובץ טבלת אישורי הגעה לחתונה שלכם. וידאתם שלא שכחתם שום אורח אם מהמשפחה או מהצבא, ועכשיו נשארה משימה אחרונה: לסדר את הישיבה באירוע שלכם. כמו שכבר ציינתי בפוסט הזה יש כמה דברים שצריך להתחשב בהם בעת סידורי ההושבה לחתונה או לכל אירוע אחר.

אחד מהם הוא צריך להושיב את האורחים ליד אנשים שהם מכירים ולא ליד אנשים זרים. האורחים שלכם צריכים להנות באירוע וחלק מההנאה היא לשבת ליד “החברה” מהשכונה או מהמשפחה. אז קחו את זה כטיפ ברזל שתהיו חייבים להשתמש בו.

צק ליסט סידורי הושבה

צק ליסט סידורי הושבה: שלב א

האמת היא שלאחר שניהלתם את רשימת המוזמנים שלכם בצורה חכמה, החלוקה לשולחנות תהיה יחסית פשוטה כיוון וקטלגתם את כולם בתוך תבנית מסוימת: צבא, משפחה צד אבא, משפחה צד אמא, חברים שכונה, חברים לימודים וכו’.

מסתכלים על כל הרשימה בצורה המיקרו, פורסים את כל מספר השולחנות שיש לכם באירוע (הכמות שהתחייבתם בתור התחלה), ומתחילים להושיב את האנשים ותוך כדי לסמן וי על כל אורח שהושבתם בשולחן כלשהוא.

צק ליסט סידורי הושבה: שלב ב

לאחר שהושבתם את כל האורחים שלכם, ונשארו לכם כמה ללא מקום ישיבה או כי לא ידעתם היכן להושיב אותם או שנגמרו לכם מקומות הישיבה תצטרכו לפעול באופן הבא: הטיפ שלנו כאן הוא להושיב בכל שולחן עוד 2 אנשים נוספים כדי לקחת בחשבון שלא כל מי שאישר הגעה לאירוע יגיע. וכן זה קורה המון.

אז קודם אנחנו ממליצים לשים קישור לתשלום באשראי בהודעה אישורי ההגעה שלכם, ושנית למלא כל שולחן ביותר (OVER) מוזמנים. כך אם יצא מצב ששולחן אחד יתמלא מעבר למה שצריך, יכניסו עוד שולחן וסט סכום לשולחן או שנפתח שולחן נוסף אם הצטברו יותר מ10 מוזמנים ללא מקום.

צק ליסט סידורי ההושבה: שלב ג

סיימת הכל? יופי מעולה! עכשיו תשלחו את הרשימה, בעזרת האפליקציה כמובן, לחברת סידורי הושבה כדי שיתחילו למפות את האולם ולנהל בדיוק את התרשים שהכנתם בצורה הטובה ביותר. תשימו לב שחברת סידורי ההושבה נותנת לכם שם משתמש וסיסמא לאפליקציית ניהול האירועים שלהם שכבר כמה חודשים לפני תתחילו להזין את השולחנות ואת רשימת המוזמנים.

חשוב מאוד לדעת לא לחרוג ולסיים את סידורי ההושבה שבוע מראש לכל היותר, ולא לגלוש לשבוע החתונה כיוון ויהיה קשה יותר להתנהל מול האורחים גם בהקשר האישורי הגעה וגם בסידורי ההושבה בעת הגעתם לאולם. ביום האירוע יגיעו חברת Save a Date צוות של 3 מארחות ומנהל מרחב אחד שיעשו לכם סדר מופתי באולם. תזהרו לקחת חברת סידורי הושבה שהאולם מציע כיוון וצריך להתקיים ניגוד אינטרסים באירוע: האולם רוצה שתפתחו כמה שיותר שולחנות לעמות חברת סידורי ההושבה שרוצים שתפתחו כמה שפחות. מקווים שעזרנו J

צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים