סידורי הושבה מחיר ושירות הוגן: כמה עולה ומה תקבלו בתמורה

כל תחום האירועים פרוץ מאוד מבחינת המחירים. כולם יודעים שתסרוקת כלה ותסרוקת מלווה, למרות שזה אותו הדבר בדיוק, עולה פי 10 יותר יקר. בדיוק כך. הספקים מנצלים זאת היטב: הם יודעים שהכלה והחתן לחוצים מאוד לסגור את הדברים כדי שלא יגמר או יצטרכו להתפשר על ספק פחות מוכר, למרות שיש מצב גדול שהוא הרבה יותר מקצועי מהספקים המוכרים, ולכן הם קבעו מחירים, גבוהים פי כמה, ממחירי השוק.

 

סקר שוק לפני סגירה

דוגמא נוספת היא צלם החתונה: כל הצלמים המוכרים והמבוקשים, יקחו בין 10,000-12,000 ₪ כולל מעמ לצילום של החתונה, ללא טראש כמובן שאם תרצו להוסיף תצטרכו להפרד מעוד 2,000 ₪ לא כולל ההוצאות הנלוות (שמלה, איפור, שיער, מלון ועוד) למרות שמצאתי לאחרונה צלם סופר מקצועי שביקש 7,500 ₪ כולל הגדלות, אלבומים וכל המסביב.

ההמלצה העיקרית שלי היא לעשות סקר שוק רחב, לא לסגור ספקים כאילו הם האחרונים שנשארו בכדור הארץ, מהחתונה, אתם כזוג צעיר, צריכים לצאת בפלוס ולא במינוס. אחד מהשירותים שיש עליו תחרות לא קטנה וזה לטובתנו, הצרכנים, הוא אישורי הגעה וסידורי הושבה לאירוע. נרחיב בפסקה הבאה.

 

מהו המחיר הסטנדרטי של סידורי הושבה ומה צריך לקבל בתמורה?

מחיר סידורי הושבה לחתונה או סידורי הושבה לכל אירוע מתחיל ב- 1,500 ₪ ונגמר ב- 2,300 ₪. לא יותר ולא פחות. מה תקבלו במחיר הזה של סידורי הושבה? במחיר הנמוך 1,500 ₪ של סידורי הושבה תקבלו מנהל מרחב אחד שיגיע, יפקח וינהל את האירוע, שתי דיילות מקסימות ועמדת סידורי הושבה הכוללת: מחשב, טאבלט לכל דיילת ומדפסת להוצאת פתקיות.

 

מחיר יותר גבוה, שירות טוב יותר

בסידורי הושבה מחיר היקר יותר, 2,300 ₪ וצפונה, תקבלו את אותה החבילה, אולי עם פיצ’ר קטן לפה ולשם בתוספת דיילת נוספת שתתגבר את הצוות שנמצא באירוע. בין כה וכה המטרה המשותפת, שלשמה שכרנו את חברת סידורי ההושבה, היא לעשות סדר וארגון באירוע, לכוון את האורחים שלנו לעבר השולחנות שסידרנו להם טרם האירוע ולחסוך בפתיחת שולחנות ספייר מיותרים (אם נצטרך לפתוח כמובן שנפתח).

כל חברה שתגבה מכם מעל 2,500 ₪ כנראה תרצה להרוויח יותר, וזאת זכותה אגב, אך לא בהכרח שתקבלו שירות טוב יותר. רוב החברות לוקחות סדר גודל הסכומים שהזכרתי קודם וטו מאצ’!

 

האם אפשרי לקחת את שירות אישורי הגעה מחברה אחת ושירות סידורי הושבה מחברה אחרת?

התשובה היא חד משמעית כן. כל חברות אישורי ההגעה לסידורי ההושבה עובדות ביחד במידה ולקחתם שירות נפרד מכל אחת. את הרשימה מוזמנים שיצרתם בתוכנת אישורי ההגעה, תוכלו לייצא ולייבא לתוכנת סידורי הושבה של חברה אחרת גם אם היא מתחרה.

רוב המערכות מסנכרנות יחד ולכן אין לכם ממה לחשוב ובאילוץ לקחת את שני השירותים מאותה חברה. לפעמים זה גם טוב לגוון, כך לכל חברה תהיה אינטרס לשרת אתכם בצורה המקצועית והטובה ביותר.

מאחלים לכם את כל הטוב שבעולם,
מזל טוב, מצוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים