סידורי הושבה

סידורי ישיבה לאירועים

מערכת ניהול ישיבה - מערכת שחוסכת המון כסף וזמן

מערכת סידורי הושבה שלנו אפשרת לכם לתכנן ולנהל נכון את האירוע שלכם. כל הבקשות, הערות ואישורי ההגעה של האורחים יגיעו למקום אחד, והמידע יאורגן ויסודר בצורה ברורה. המערכת קלילה מאוד לתפעול ולא מצריכה הדרכה מיוחדת או הסבר מעמיק וכמובן, מבטיחה שלא תפספסו שום פרט כחלק מההכנות וארגון האירוע שלכם. מעבר לזאת, תוכלו תמיד לדעת כמה אורחים צפויים להגיע לחתונה, ואף לשלוח להם הודעת “תודה ששמחתם בשמחתנו” בסיום האירוע…

סידורי הושבה

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

סידורי הושבה

ניהול מוזמנים בקלות וביעילות

הוספת מוזמנים, הוספת קבוצות מוזמנים, מצב וסטטוסי אישורי הגעה לאירוע, הוספת רשימת מוזמנים מאקסל, עדכונים אונליין לגבי מצב המגיעים לאירוע.

כל הפעולות נשמרות אוטומטית.

דוח סידורי ישיבה

הנפקת דוח מסודר וקליל לקריאה והבנה של סידורי ההושבה לאירוע שלכם. גרסה קצרה וגרסה ארוכה.

סידורי הושבה

מחירים

מחירון סידורי הושבה מפורט ומוסבר היטב.

אישורי הגעה והושבה עד 300 רשומות

1,500
  • עד 300 רשומות
  • מנהל הושבה + דיילת
  • 3 סבבי SMS
  • שיחות עם נציגים אנושיים
  • SMS תזכורת ביום האירוע
  • SMS תודה יום לאחר האירוע

אישורי הגעה והושבה עד 500 רשומות

2,000
  • עד 500 רשומות
  • מנהל הושבה + 2 דיילות
  • 3 סבבי SMS
  • שיחות עם נציגים אנושיים
  • SMS תזכורת ביום האירוע
  • SMS תודה יום לאחר האירוע

ניהול אירוע מלא כולל אישורי הגעה הושבה עד 300 רשומות

2,500
  • מנהל אירוע בליווי אישי הדואג אך ורק לאינטרס הזוג
  • ליווי ויעוץ בכל תהליך ההכנות לאירוע
  • התנהלות מול ספקים וניהול אלכוהול
  • אישורי הגעה – 3 סבבי sms ושיחות אישיות (עד 300 רשומות)
  • סידורי ישיבה – קבלת האורחים והכוונה לשולחנות
  • מנהל אירוע + 2 דיילות

ניהול אירוע מלא כולל אישורי הגעה הושבה עד 500 רשומות

3,200
  • מנהל אירוע בליווי אישי הדואג אך ורק לאינטרס הזוג
  • ליווי ויעוץ בכל תהליך ההכנות לאירוע
  • התנהלות מול ספקים וניהול אלכוהול
  • אישורי הגעה – 3 סבבי sms ושיחות אישיות (עד 500 רשומות)
  • סידורי ישיבה – קבלת האורחים והכוונה לשולחנות
  • מנהל אירוע + 3 דיילות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף

בואו לקרוא עוד על מערכת ניהול האירוע של מאורגנים

סידור הושבה לייב!

שליחת סידור ההושבה לאורחים

ייצוא רשימת ההושבה לאקסל

סידורי הושבה לאירוע – איך עושים זאת?

חשוב מאוד לשמור ולהשקיע בנושא של סידורי הושבה לחתונה, השאלה רק היא איך עושים זאת? כאשר אנחנו מארגנים את סידורי ההושבה באירוע שלנו חשוב שנבחר לסדר את השולחנות השונים כך שמי שישב בכל שולחן ירגיש נעים ונוח. ככל שהאורחים שלנו ירגישו יותר בנוח באירוע שלנו כך האירוע יהיה הרבה יותר מהנה וכיפי.

מומלץ מאוד לבחור להושיב באירוע בני משפחה שלנו עם בני משפחה אחרים וחברים שלנו עם חברים שהם מכירים. אנשים מהעבודה שלנו אנחנו יכולים להושיב עם אנשים נוספים מהעבודה שלנו או של בן או את הזוג שלנו.

סידורי הושבה – איזה שיקולים יש בסידור ההושבה באירוע שלכם?

יש הרבה מאוד שיקולים שחשוב לשים לב אליהם בנושא של סידורי הושבה לאירוע כמו חתונה. השיקולים המרכזיים הם

  • שלכל אורח יהיה כמה שיותר נוח ונעים כאשר הוא יושב באירוע שלנו ובא לשמוח בשמחה הפרטית שלנו. 
  • אנשים עם תינוקות, אנשים שיש להם נכות פיזית שונה או אנשים מבוגרים בגיל מתקדם הם נושאים שחשוב לשים לב אליהם ולתת להם יחס בעת ארגון ההושבה באירוע. 
  • הכי חשוב שארגון ההושבה יהיה איכותי ומנומק ואל מקרי או סתמי. 
  • הקפדה על סידורי הושבה הגיוניים תוכל לאפשר לנו להרגיש רגועים יותר שהאירוע יהיה מקצועי ואיכותי.

שאלות נפוצות

ארגון חתונה דורש השקעה של משאבים רבים כמו זמן וכסף. כאשר מארגנים חתונה צריך להשקיע בארגון האירוע גם הרבה מאוד משאבים רגשיים ולא תמיד תהליך ההכנות והארגון של האירוע הוא קל. אחת המשימות האחרונות שיש לטפל בה כאשר מארגנים חתונה הוא סידורי הושבת האורחים באירוע.

חברת Save A Date אישורי הגעה לחתונה, מתמחה במתן שירות מקצועי של סידורי הושבה לאירוע בהתאמה אישית לכל זוג וזוג שמתחתן. אנחנו בחברת Save A Date מקפידים להעניק שירות מקצועי ואדיב המותאם אישית לצרכים של כל זוג ולאופי האירוע אותו הוא מארגן.

כאשר אתם באים לקבוע את סידורי ההושבה בחתונה שלכם יש הרבה מאוד נושאים שונים שאתם צריכים לשים לב אליהם. הנושאים שאליהם אתם צריכים לשים לב הם מספר האורחים שיהיו בכל שולחן, האם אורחים משני צדדי המשפחה ישבו אחד עם השני וגם מה תהיה הקרבה של כל שולחן אורחים לשולחן של החתן והכלה או של בני המשפחה הקרובים שלהם.

סידורי הושבה לאירוע יכולים להיות הרבה יותר מדויקים כאשר אנחנו בוחרים לסדר אותם הרבה זמן מראש ולא מחכים לרגע האחרון בשביל לטפל במשימה חשובה זו.

השקעת זמן ומחשבה רבה במשימה של סידורי הושבה לאירוע יכולה לאפשר לנו ליהנות יותר מהאירוע שלנו. קביעת סידורי הושבה לחתונה צריכה להיות מדויקת ואיכותית. מומלץ להחליט מספר שבועות לפני האירוע איזה אורחים ישבו באיזה שולחן וליד מי.

הקביעה של סידורי ההושבה היא אמנות לכל דבר וחשוב להקפיד להושיב כל אורח ליד אורחים אחרים שיהיה להם נושאים משותפים לדבר איתם או היכרות וקשר קודמים. ככל שנשקיע יותר מחשבה בנושא זה כך האירוע עצמו יוכל להיות מהנה יותר והוא יוכל לאפשר לכם ליהנות בו יותר.

בסידורי הושבה לאירוע חשוב מאוד שתהיה התאמה בין סידורי ההושבה באולם ובין הצרכים של האורחים באירוע שלכם.

כאשר יש אורחים שיש להם צרכים מיוחדים יותר מאשר שאר האורחים כמו למשל בני משפחה או חברים שמסתייעים בכיסא גלגלים או בבלון חמצן חשוב להושיב אותם בשולחן שיהיה להם נוח ושתהיה לו גישה נוחה למעלית או לחדרי השירותים באולם האירועים.

עוד מומלץ להתחשב באורחים שיש להם תינוקות צעירים והם צריכים שליד השולחן שלהם יהיה מקום לעגלת התינוק. נושאים רבים אחרים כמו למשל רגישות של אורחים לרעש או רצון של האורחים לשבת קרוב לאורחים אחרים הם נושאים שיש לקחת בחשבון כאשר אנחנו מארגנים את סידורי השולחנות באירוע שלנו.

בסופו של דבר סידורי הושבה לחתונה יכולים לאפשר לנו להפוך את אירוע החתונה שלכם לאירוע הרמוני ומהנה לכל מי שלוקח בו חלק ללא שום הטרדה מצידנו כלפי האורחים.

בעת ארגון האירוע חשוב לשים לב לנושא של סידור השולחנות והושבת האורחים בהם כך שההושבה והסידור יהיו מאוזנים ושמחים. לעיתים ניתן לעשות את סידורי ההושבה באופן סופי רק לאחר קבלת כל אישורי ההגעה לאירוע מכלל האורחים שהוזמנו אליו.

לאחר קבלת אישורי ההגעה חשוב לשים לב שלא יהיו אורחים שישבו בשולחנות חצי ריקים או אורחים אחרים שישבו בצפיפות גדולה מאוד – כי אז יהיה להם פחות נוח ונעים באירוע והם ייהנו פחות.

סידורי הושבה לחתונה לא חייבים להיות משימה קשה ומורכבת. יכול להיות לנו הרבה יותר קל לסדר את השולחנות באירוע אם נקבל עזרה בכך מאנשי מקצוע שזוהי המומחיות שלהם. חשוב לסדר את השולחנות כך שכל החברים ובני המשפחה שלנו יוכל להרגיש טוב בזמן האירוע וליהנות בו באופן חופשי.

ככל שאנחנו מזמנים יותר אורחים לאירוע שלנו כך אופן ההושבה שלהם חשוב ומורכב יותר ומומלץ תמיד להושיב מראש את האורחים ולא לתת להם לבחור לבד ביום האירוע איפה כל אחד מהם ישב, כי אז יכולים להיות אורחים שלא יהיה להם מקום לשבת ביחד עם בן או בת הזוג שלהם.