פיתקיות הושבה לחתונה: איך לעצב על השולחנות

פיתקיות הושבה לחתונה: איך לעצב ולסדר אותם על השולחנות

פיתקיות הושבה לחתונה

סידור האנשים באפליקציית סידורי ההושבה של חברת Save A Date זאת משימה לא פשוטה כל כך, אך אם עושים אותה נכון אפשר לסיים אותה בצורה הטובה ביותר מעבר למה שתכננתם. יש סדר מסוים שמומלץ לפעול לפיו: מקבצים את כל רשימת אישורי ההגעה שלכם, מקטלגים אותם לפי פרקי זמן בחיים ומתחילים להושיב אחד ליד השני. את כל הנותרים מתחילים לרכז בשולחנות נוספים. אל תשכחו את הטיפ המרכזי שיחסוך לכם הרבה כסף וכאבי ראש: תושיבו 2-3 מוזמנים יותר בכל שולחן, למה? כי צריך לקחת בחשבון שבערך 10%-15% מהמוזמנים שאישרו הגעה לא יגיעו מאלף ואחת סיבות שיקרו בדרך. צוות סידורי ההושבה שלנו יציב פתקיות הושבה לחתונה או לכל אירוע אחר טרם יתחיל האירוע כדי שכל האורחים ידעו בדיוק איזה מספר כל אירוע ואיפה כל אחד יושב.

פיתקיות הושבה לחתונה: היכן כדאי להניח אותן?

יש כמה סוגים של חברות סידורי הושבה לאירוע. יש כאלו שישימו את מספר השולחן בלבד על השולחן ויש כאלה שממש ירשמו על כל צלחת וצלחת מי יושב עליה. לזה קוראים פיתקיות הושבה וזה מצרך חשוב מאוד שעושה סדר וארגון ברמה הכי גבוהה, אך לפי זה יש לקחת בחשבון מספר דבר.

קודם כל הדבר החשוב ביותר הוא להניח את פתקיות ההושבה לחתונה על הצלחת, בצורת דף מקופל לשניים, שמשני צדדיו כתוב את שם הזוג/האורח המוזמן. דבר שני הוא לוודא שבוודאות יש מספרים על השולחנות באירוע שלכם ולא רק פתקיות הושבה לחתונה.

טרם האירוע צריך להדגיש לרב המלצרים או למנהל האירוע ששום מלצר לא מזיז או נוגע בפיתקיות הושבה לחתונה שמונחות אצלו בשולחן או מחליף עם שולחן אחר, כיוון וכל השולחנות מסודרים בצורה כזאת שהאורחים שלנו ישבו ליד אנשים שהם מכירים ולא ליד אנשים זרים, עד כמה שאפשר כמובן.

פיתקיות הושבה לחתונה: למה זה חשוב ומדוע לא לוותר עליהן?

סידורי הושבה

סדר ואירגון זה דבר בלתי נפרד מחיינו ובטח מהאירוע הגדול שלנו. פיתקיות הושבה יעשו לנו סדר נפלא באירוע, אין יותר טוב מזה שהאורחים מגיעים לקבלת פנים, מקבלים פתק שעליו יש מספר שולחן, מגיעים ויודעים בדיוק היכן הם יושבים.

נכון שבהרבה מקרים יש בעיות שהגיעו יותר מדי, אורחים אחרים ישבו במקום השמור ולא נשאר מקום לזוג או לאורח שבאמת צריכים לשבת במקומות הרשומים, אבל זה קורה רק לעיתים רחוקות. תמיד יגיעו הדיילות לפתח הכניסה לאולם, יוודאו שיש לכולם פתקיות הושבה ויכוונו אותם לעבר השולחן הנכון שבו הם צריכים לשבת. סידורי הושבה לחתונה ואישורי הגעה הם ההוצאה הקטנה ביותר שתהיה לכם בחתונה אך היחידה שבאמת תכניס או יותר נכון תחסוך לכם כסף.

אנו מאחלים אירוע מושלם ומהנה זוג יקר.
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים