סידורי הושבה בזול: הדרך הטובה להפסיד כסף

סידורי הושבה בזול

כפי שדיברנו בפוסט הקודם על איך לעשות סידורי הושבה לחתונה או לכל אירוע אחר, עכשיו נסביר בדיור למה לא כדאי ואף אסור לקחת שירות של סידורי הושבה בזול. אני תמיד האמנתי במשפט: מה שזול עולה תמיד יותר יקר, בסוף כמובן.

סידורי הושבה לחתונה, סידורי הושבה לבר מצווה או סידורי הושבה לכל אירוע באשר הוא, שירות המתבקש בימים אלו כיוון והוא ייתן לנו כיוון על כמה שולחנות אנחנו נאכלס בוודאות באירוע, כמה אולי נפתח בתור רזרבה (ספייר) ומה המקסימום שולחנות שנצטרך, והמטרה העיקרית של שירות סידורי הושבה לחתונה היא: חיסכון בכסף לחתן ולכלה.

שירות סידורי הושבה שהאולם מציע

הבחירה הגרוע ביותר שתוכלו לבחור בחיים. כל הקאצ’ בסידורי הושבה היא ליצור ניגוד אינטרסים בין בעל האולם/מנהל האירוע לבין חברת סידורי ההושבה שהם בעצם, באופן עקיף, החתן והכלה. איזה ניגוד אינטרסים? פשוט מאוד. בעל האולם רוצה לפתוח כמה שיותר שולחנות באירוע שלכם, כדי שיוכל להרוויח עוד כסף. לעומת, חברת סידורי ההושבה שרוצה לצמצם כמה שיותר אנשים בשולחנות ולחסוך בהוצאה מיותרת לחתן ולכלה. לכן אסור בתכלית האיסור להסכים לכך שהאולם יביא לכם בתור “בונוס” או “מתנה” חברת סידורי הושבה ביתית (In-house). מקווה שהבנתם והפנמתם זאת.

ממה בנוי הרכב צוות סידורי הושבה?

צוות סידורי הושבה בנוי בדרך כלל בין 2-3 דיילות שמחכות בכניסה לאורחים, עם טאבלטים או מחשבים בידיים, בנוסף לעוד מנהל צוות שאחראי על החלוקה בתוך האולם. האורחים נכנסים לאולם לפני קבלת הפנים, מקבלים מספר או אות ע”י הצגת שמם והעלאתו במערכת, כך הם יודעים היכן לשבת לאחר החופה.

איך מתבצעת החלוקה לשולחנות?

לאחר קבלת הפנים, הדיילות ומנהל הצוות עוברים לדלת הכניסה לאולם. שמה הם מכוונים את האנשים בדיוק לעבר השולחן שהם אמורים לשבת בו על פי הפתקית שהם מציגים. אותה פתקית שהם קיבלו בכניסה. כיוון ואנחנו לא סומכים על כל האורחים שישבו במקומם ויהיו תמיד את אלה שישבו בשולחן הריק בצד (שולחן הרזרבה הכוונה), תהיה דיילת או מנהל שיסתובבו באולם וידאגו שלא נפתח שולחן רזרבה לחינם.

אז למה לא לקחת שירות סידורי הושבה בזול?

כי אתם יכולים להפסיד פה הרבה מאוד כסף בגלל שניסיתם לחסוך 200-400 ₪ שזה פחות מ-2 מנות באולם. איזה חישוב עשיתי? הרי אני מציג אותו לפניכם: חברת סידורי הושבה שמכבדת את עצמה, כמו Save A Date, תביא באופן קבוע מנהל מרחב ועוד 3 דיילות ובסך הכל צוות המונה 4 אנשים, כח אדם שאפשר בעזרתו לשלוט בכמות אנשים גדולה.

לעומת חברת סידורי הושבה, שתיקח לכם פחות 300-400 ₪, תביא איתה מנהל מרחב ועוד 2 אנשי צוות, לא יצליחו להשתלט על האירוע בהתחלה, מספיק שיפתחו לכם שולחן רזרבה אחד נוסף ללא צורך וכבר הפסדתם בסביבות 2000 ₪ במינימום (במידה ומנה עולה לכם רק 200 ₪). בקיצור, תהיו חכמים, תשקיעו עוד כמה שקלים ותבטחו את האירוע שלכם.

מאחלים הרבה מזל טוב.
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים