איך לעשות סידורי הושבה לחתונה

איך לעשות סידורי הושבה לחתונה

זוג מקסים, יוצאים כבר כמה שנים והופה – הוא שולף לך טבעת אירוסין, מזל טוב! כמה התרגשות, ההורים בעננים, את מאושרת שחבל על הזמן, הוא מרגיש כמו מלך שהולך להתחתן עם המלכה של החיים שלו. עכשיו מתחילים כל הארגונים וההכנות לכבוד היום הגדול, החתונה המושלמת שאת מדמיינת וכל כך רוצה.

מתחילים לארגן לפני שיגמר

דבר ראשון, הכי חשוב בעיניי, לסגור אולם. התאריכים נתפסים בקצב מסחרר, פשוט להחליט על תאריך כמה שיותר מהר, לעזוב הכל וללכת לשריין את האולם.

מתחילים לעבור אצל כל הספקים: צלם, מגנטים, חנות אלכוהול (תוודאו שיש מדיניות החזרת אלכוהול בקבוקים סגורים, זאת אומרת – כל האלכוהול הסגור שנשאר אחרי החתונה או השבת חתן, לפי בחירתכם כמובן, יוחזר לספק ממנו קניתם). סוגרים שמלה אצל התופרת הכי מוכשרת באיזור, איפור ושיער לכלה ולמלוות, גם כן הוצאה לא קטנה בכלל אבל הכל טוב מי מחשבן?! ;), החתן סוגר חליפה וכמובן את השבת חתן, היום שאחרי. רגע, שכחנו את האישורי הגעה וסידורי הושבה, גם את זה כדאי לסגור ומהר.

אישורי הגעה וסידורי הושבה: הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף

אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה, לחסוך או במילים אחרות, לא להפסיד מנות שילכו לפח. כדי לבצע סקר שוק קצר ולראות מי החברה שנותנת את השירות הטוב והחסכוני ביותר, לא במחיר אלא בשירות – מיד אסביר.

קודם מתחילים באיסוף וניהול רשימות מוזמנים לאירוע, פותחים מסמך אקסל או נרשמים לחברת אישורי הגעה, מקבלים משתמש וסיסמא ומכניסים ישירות אל תוך מערכת אישורי הגעה לחתונה או לכל אירוע אחר. תזהרו לא לשכוח אף אחד: לכן חשוב להתחיל לנהל את הרשימה מינימום 3 חודשים לפני האירוע וככל שיותר מוקדם – יותר טוב וסיכויים נמוכים לשכוח חברים ומשפחה. מיד נסביר איך לעשות סידורי הושבה לחתונה או לכל אירוע גדול אחר.

איך לעשות סידורי הושבה לחתונה בצורה הטובה והמהירה ביותר

עכשיו נעזור לכם בדיוק בשאלה איך לעשות סידורי הושבה לחתונה. לאחר שריכזתם את כל הרשימה, בעזרת מערכת סידורי ההושבה של חברת Save A Date או כל חברה אחרת שתבחרו, תוכלו להתחיל לסדר את האורחים בחתונה שלכם. ההמלצה שלנו היא והסוד הכמוס שאף אולם לא יגיד לכם הוא: להכניס בכל שולחן 2 אורחים יותר, לדוגמא: בשולחן של 10 מקומות תושיבו 12-13 אורחים וכך תצמצמו את כמות השולחנות שתצטרכו לפתוח. במידה ותצטרכו לפתוח שולחן ספייר אז תדעו שאתם פותחים ולא משלמים סתם. לאחר מכן כדאי שתפעלו לפי הסדר הבא:

  • משפחה: את החלק הזה אתם תדעו הכי טוב איך לסדר, כל משפחה שמגיע עם הילדים ישבו באותו השולחן, כל 2-3 משפחות מאותו הצד, יישבו בשולחן אחד, וכך זה מסודר בצורה הטובה ביותר.
  • חברים: בדרך כלל, חברים קרובים יושבים בשולחן האבירים: שולחן ארוך, באורך שלושה שולחנות, שיושבים בו לפחות 30-35 אורחים. פותחים בין 2-4 שולחנות כאלה בכל אירוע, וכך סידרתם את כל החברים ללא טעויות.
  • שכנים: החלק הפחות נעים. הבעיה הגדולה היא בין שכנים שנמצאים בריב כלשהוא ולא מוכנים לשבת אחד עם השני באותו השולחן לכן כאן תצטרכו את העזרה של ההורים במידע ואינכם יודעים מה המצב בשכונה.
  • צבא: חברים מהצבא ישבו בשולחן צבא או כחלק מהשולחן אבירים במקרה ונשאר מקום והם גם מכירים את החברים מהבית.
  • אורחים שלא קשורים לאף אחת מהקטגוריות: את אלה תשאירו לסוף, לאחר שתראו מה נשאר לכם מבחינת האורחים תוכלו לאחד אותם ביחד בשולחנות ללא פערים.

מחכים להפגש בשמחה שלכם.
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים