סידורי הושבה עצמאית: אל תכנסו לזה בשום פנים באופן

מתחתנים? מזל טוב! בטוח לא תיארתם לעצמכם שיש כל כך הרבה הוצאות לפני החתונה. דיג’י, צלם האירוע, סגירת האולם שזה רוב הכסף, שמלת כלה וחליפת חתן, כל מיני אטרקציות למיניהם, הזמנות ועוד.

סידורי הושבה עצמאית

נכון, יש הרבה הוצאות, אך אם מנהלים את התקציב שלכם בצורה חכמה ואתם יודעים כמה כסף עומד לרשותכם, אין סיבה שלא תצליחו לצאת מהחתונה ברווח ולא בהפסד. יש כל מיני פרמטרים שאפשר לחסוך בהכנות לחתונה, לדוג’: לא חייב לשכור קיאק פירות וממתקי גומי שהעלות שלו נעה בין 1,500 ₪ ל – 3,000 ₪. זאת חתיכת הוצאה שאני, באופן אישי, ממליץ מאוד לא לקחת אותה אם התקציב שלכם נמוך.

זה אחד מהדברים שאף אחד לא זוכר ויש כאלה שלא שמים לב לקיאק שנכנס ויוצא פעמיים לרחבה. עוד אטרקציה שאפשר לחסוך והיא כלי נגינה מלווים לחופה ולאירוע, ארחיב בנושא: כינור ונבל, את האמת שזה צמד מנצח לאירוע מושלם, זוג נגנים שמגיעים או מגיעות, מכניסים אתכם לחופה עם כינור ונבל. יפה וכיפי, אך גם המחיר שלו יכול לנצח לכם את הכיס – הצמד הזה יעלה לכם מינימום 3,000 ₪ כולל מע”מ.

זה הדבר הראשון שלא הייתי מכניס להוצאות של החתונה שלי. נגיע לנקודה העיקרית – סידורי הושבה ואישורי הגעה אלא שני השירותים שלא הייתי ממליץ לחסוך בהם בשום פנים ואופן.

למה לא לעשות סידורי הושבה עצמאית? למה צריך חברה שתעשה את השירות הזה?

אתם אוהבים אתגרים בחיים אני מבין אה? כשתגיעו לניהול רשימת מוזמנים לצורך אישורי הגעה לחתונה, ולסידור מקומות ההושבה לאירוע תבינו שכדאי לכם לשלם כמה מאות שקלים ולקחת חברה שתטפל לכם בעינייני הלוגיסטיקה המסובכת הזאת.

בעבר היה נפוץ לקחת איזה זוג אחים של החתן או הכלה ולתת להם לנהל את סידורי הושבה לחתונה עצמאית. למה לא? כי כמה תוכל לסמוך על ילדים קטנים או בגיל ההתבגרות שיעשו את זה בצורה אחראית. למה כן? עד עכשיו אני מחפש סיבה כזאת. סיבה נוספת ללמה לא – האם תרצו שבערב החתונה שלכם, חבר או איזה בן דוד יתחיל להתעסק ולהתווכח עם האורחים? נכון שלא ובשביל זה עדיף לשכור חברת סידורי הושבה לחתונה או סידורי הושבה לכל אירוע שתעשה בשבילכם את העבודה “השחורה”.

אני הייתי עד לאירוע בו אחות של הכלה התחילה לריב ולהתווכח עם אורחים מהצד השני בגלל שהתיישבו בשולחנות רזרבה “ריקים” וביקשנו לפתוח אותם עוד לפני שכל האולם היה מלא, דבר שיכול לגרום לנזק רק לחתן והכלה.

סידורי הושבה עצמאית: יש מקומות שלא חוסכים בהם לעולם

אז את שתי הסיבות העיקריות למה לא כדאי לעשות סידורי הושבה עצמאית כבר הסברתי, עכשיו מה שנשאר לכם זה לפנות לחברת אישורי והגעה וסידורי הושבה כמו Save A Date או כמו המון אחרות שיש בשוק, להשוות מחירים ולסגור את כל הדברים שנשארו לכם עד לאירוע הגדול.

אל תשכחו את שאר האטרקציות, כמובן שתמיד תזכרו שיש תקציב שמוגדר לטובת כל הערב הזה ומומלץ מאוד לא לחרוג ממנו.

שלכם באהבה,
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים