סידור הושבה אורחים באירוע: כל אחד יודע בדיוק היכן יושב

ארגון חתונה זה לא דבר פשוט בכלל, אפילו קצת מסובך אם לא עושים אותו נכון. אם מדברים על חתונה אז: אתם זוג סטודנטים או זוג עובדים, אין לכם יותר מדי זמן, אתם מגיעים בערב וממשיכים בהכנות, לוקחים ימי חופש ולכם גם המשכורת יורדת בהתאם, בקיצור תקופה שהיא קצת לחוצה לזוג צעיר.

סידור הושבה אורחים באירוע

מה שכן צריך לזכור תמיד – זאת אחת התקופות היפות ביותר בחייכם, תנצלו כל שניה לארגונים ביחד, תלכו לכל הספקים ביחד חוץ מאלה שצריך ללכת לבד כמו תופרת שמלת כלה, בחירת חליפת חתן ועוד.

יש כמה דברים שזוג שמתחתן שוקל אם להשקיע או לא, בחלק מהדברים החשיבה היא נכונה ובחלק היא טעות גמורה. כל עניין אישורי ההגעה וסידורי ההושבה באירוע אלו דברים שבשום פנים ואופן אסור לוותר עליהם או לחשוב לחסוך בהם.

מערכת אישורי הגעה לחתונה וסידורי הושבה לכל אירוע של Save A Date מכילה בתוכה כל כך הרבה פונקציות ופיצ’רים שיוכלו לסדר לכם את האירוע בצורה הטובה ביותר. בטח כבר קראתם את הפיצ’ר החשוב ביותר שלנו שהוא ניהול רשימות מוזמנים של האירוע ואחריו שליחת סמס מתוזמנים לכלל האורחים לפי מועדים שנקבעים מראש. אחד מהאופציות של המערכת היא לסדר את האורחים בשולחנות.

סידורי הושבה אורחים באירוע: לאירוע מסודר וללא פתיחת שולחנות ספייר

לאחר שהאורחים אישרו הגעה ולא אישרו הגעה, גיבשתם לעצמכם את מספר האורחים הצפוי להגיע לאירוע שלכם, הגיע הזמן לסדר את כולם בשולחנות. חשוב לציין שזהו שירות נפרד משירות אישורי ההגעה, קצת יותר יקר אבל משתלם ויחסוך לכם המון המון כסף.

לאחר שאתם יודעים מה המספר העתידי של האורחים שלכם באירוע, הגיע החלק של סידור האורחים בשולחנות: פותחים את המערכת ומתחילים להזיז את האורחים ולהושיב אותם אחד אחד בשולחנות  של האולם (כמובן שהכל באפליקציה).

ההמלצה שלנו היא לסדר את האורחים לפי קטגוריות המוזמנים, לדוגמא: שכנים ליד שכנים, חברים מהצבא ליד חברים מהצבא, חברים מהשכונה ליד חברים מהשכונה, את הדודים מצד האימא נמקם ליד אותם דודים וגם מצד האבא אותו סיפור.

סידורי הושבה אורחים באירוע: תעבירו 10 ימים מראש את הרשימה לחברת סידורי ההושבה

תדאגו לא למשוך את עניין סידורי ההושבה יותר מדי זמן, אנחנו בחברה דורשים מהלקוח את הרשימה עד 10 ימים ממועד האירוע וזאת על מנת שנוכל לסדר את הפעילות שלנו באירוע ולמקם כל דיילת על כמות של אורחים ועל חלק מסוים באולם.

איך מתנהל כל עניין הסידורי הושבה? בגדול יש 3 דיילות ומנהל מרחב שאחראי על האירוע, בקבלת פנים הם מחלקים להם פתקיות הושבה ובכניסה לאולם מכוונים את האורחים לעבר השולחנות שלהם. תוכלו לקרוא על זה בהרחבה מלאה במאמר הזה ובדף הזה.

מזל טוב זוג יקר 🙂
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים