הפקת חתונה במדבר

מאת
מאת

אליאור

דירוג:
4.8/5

במידה בלתי מבוטלת אירועי החתונה הם האירועים הכי חשובים והכי משמעותיים בחיים של מרבית הזוגות הצעירים במדינת ישראל.

כך שיש חשיבות לאופן שבו מתכננים כל שלב וכל תהליך לאורך הדרך, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תכנון לקוי משפיע על חוויית הבילוי באירוע שלכם. על אחת כמה וכמה אם החלום האמיתי שלכם הוא להפיק אירוע ייחודי, בסגנון אישי עם חשיבה יצירתית.

במצב כזה, הבחירה להשקיע זמן ומחשבה ולמצוא פתרונות מיוחדים להפקה מיוחדת. במידה בלתי מבוטלת, הדרך הכי טובה להפיק אירוע מקצועי כיום היא לבחור לצאת אל הטבע הישראלי המדהים, ולהפיק מההתחלה חתונה מדהימה באזור המדבר המיוחד של מדינת ישראל.

אבל איך בדיוק נראה תהליך ההפקה של חתונה באזור המדבר? מה אתם צריכים לדעת ועל מה חשוב להתעכב? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

מקומות להפקת חתונה במדבר

רגע אחד לפני שאתם מתחילים להזמין את אנשי המקצוע ולבדוק את הפרטים הקטנים בנוגע לקייטרינג או אנשי המקצוע השונים, מומלץ להבין בדיוק מה הם המקומות הכי מומלצים והכי מיוחדים שאתם יכולים לבחור לטובת האירוע.

על פי רוב, ישנם ארבעה מיקומים מיוחדים ברחבי המדבר הישראלי, אשר מתאימים לצרכים שלכם והם:

  1. מדבר יהודהבמרחק נסיעה קצר יחסית ממרכז הארץ, מסתתר לו אחד מהמקומות הכי מסקרנים בחבל הארץ הקטן שלנו, אשר יכול במהירות להפוך להיות יעד חתונה בלתי נשכח. עם נופים מדהימים, טבע שופע ומגוון עצום של פינות חמד, ניתן להפיק חתונה מקסימה באיזור, שיכולה לעלות על כל הציפיות שלכם.
  2. אזור הערבה אם אתם רוצים לקחת את האורחים שלכם אל חיק הטבע ולהגיע אל הקצוות המרוחקים של המדבר הישראלי, הערבה היא המקום שלכם. בין הקיבוצים המפותחים לקילומטרים קבים של שממה מדברית, בוודאי שתצליחו למצוא את המקום הכי ישראלי ומרגש לערוך בו את טקס החתונה שלכם.
  3. מדבר בראשית על קו הגבול עם מצרים והכי קרוב שיש לעיר אילת, ניתן למצוא את המדבר המקראי השקט והשלו ביותר, שהוא גם המקום עם הנוף האידיאלי לחתונה של שקיעה חלומית.
  4. כפר הנוקדים על הדרך לים המלך, ובין שדות של חול מדברי, שוכן קיבוץ הנוקדים אשר הפך בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל לזוגות אשר רוצים לערוך טקס חתונה צנוע, באווירה מדברית קלאסית.

מדבר יהודה

מסתתר לו אחד מהמקומות הכי מסקרנים בחבל הארץ הקטן שלנו – מדבר יהודה (קרדיט: נתי שוחט, פלאש 90).

 

תהליך תכנון החתונה שלכם – איך מקימים אירוע חוץ מושלם?

למן הרגע שבו החלטתם מה היה המיקום של החתונה שלכם, מתחיל השלב החשוב באמת בתהליך ההפקה של האירוע שלכם. והשלבים בדרך כוללים:

  1. בחירת ספקים – כל אנשי המקצוע אשר לוקחים חלק בתהליך ההפקה, צריכים לקבל התראה מוקדמת מספקת אשר תאפשר לכם ולהם לבנות את אירוע החלומות כמו שאתם רואים אותו בדמיון שלכם. על אחת כמה וכמה אם אתם רוצים להזמין אנשי מקצוע ספציפיים, עם מוניטין מיוחד בתחום העיסוק שלהם, אשר יכולים להעניק ממד נוסף של חוויה מעניינת ובלתי נשכחת לאירוע החשוב ביותר של החיים שלכם.
  2. תזמון – תיאום לוחות הזמנים והיכולת ליצור סנכרון כמעט מושלם בין כל הספקים ונותני השירותים שלכם, היא משימה מרכזית עם יכולות להשפיע על כל תהליך ההפקה.
  3. הגדרות תנאי העבודה – כבר בשיחת הטלפון הראשונית כדאי לכם לציין את המיקום המיוחד של האירוע ואת העובדה שמדובר באירוע המתנהל תחת כיפת השמיים. כך יצליחו אנשי המקצוע להתכונן בהתאם ולהגיע ליום המסיבה עם כל הציוד הדרוש לכם ואם האפשרות לענות על החלומות שלכם בצורה לא פחות ממושלמת.

 

האישורים הדרושים להפקת אירוע חתונה במדבר

בשונה מהפקה של אירוע במסגרת אולם אירועים מוסדר, כאשר אתם בוחרים לצאת להפקות בחיק הטבע, יש צורך לקחת זמן לתכנון וטיפול בירוקרטיות שונות. כל אירוע וכל הפקה במדינת ישראל צריכים לקבל אישורים מ:

  1. משטרת ישראל – המשטרה צריכה לדעת מתי האירוע מתקיים וכמה אנשים עתידים להיות בו, כמו גם מיקום מדויק של האירוע, למקרה ובו אתם נדרשים לקבל עזרה במהלך האירוע.
  2. המועצה המקומית – יכול מאוד להיות שאתם תצטרכו לקבל אישור מהמועצה המקומית אשר מחזיקה בשטח או מהקיבוץ או היישוב אשר אחראי על הסביבה שבה אתם עתידים להגיע ולבלות באירוע שלכם.
  3. התושבים באיזור – אם אתם רוצים לבצע את האירוע בסמיכות לבתי התושבים, מה שיכול ליצור הפרעה ואתם רוצים ליידע את התושבים כמה שיותר מוקדם ולקבל את ברכתם לאירוע.
  4. אנשי מקצוע שונים – לצד האישורים מן הרשויות המקומיות, יתכן מאוד שתדרשו להציג אישורים של הידע המקצועי והמיומנויות של אנשי שני שירותים בתחום החשמל. במידה ואתם צריכים לעשות שימוש בגנרטור החיצוני, בשביל להעיר את סביבת האירוע וליצור תנאים מושלמים לחתונה שלכם, סביר מאוד להניח שתידרשו לבדוק את אישורי העבודה של איש המקצוע. בדיוק מהסיבה הזאת רצוי ומומלץ לפנות אך ורק לעזרתם של אנשי מקצוע בעלי אישורים מתאימים לעבודה, בעלי מוניטין מושלם בעולם האירועים ובעלי כל הציוד הדרוש להפקת האירוע שלכם. בדיקות קטנות במהלך שלבי ההתקשרות הראשוניים, יחסכו לכם שעות ארוכות של עבודה ברגע שתידרשו להציג אישורים אל מול הרשויות המקומיות המשטרה ואפילו כיבוי אש.

 

אטרקציות לחתונה במדבר

כל הפקת חתונה בשנים האחרונות, היא הפכה שבה יש השקעה בפרטים הקטנים, יש חשיבה על ההנאה של האורחים ובעיקר יש נכונות להשקיע המון משאבים בשביל לקבל אירוע בלתי נשכח. ולכן זוגות צעירים רבים בוחרים להשקיע משאבים באטרקציות כמו:

  1. זיקוקים לחופה – ליצירת כניסה דרמטית, מעניינת ופוטוגנית במיוחד לרגע הכי גדול של הערב.
  2. שירותי צילום מיוחדים – כמו תאי צילום, מצלמות ווידאו מיוחדות, בהדפסה על מגנטים או בלוקים מעץ ועוד.
  3. שירותי עיצוב – שימוש בבלונים, קירות פרחים, עיצובי חופה ועוד אלמנטים שונים, יכול לעשות את ההבדל בין אירוע קטן ושקט, לבין מסיבה שאף אחד לא ישכח.
  4. זמרים ואנשי במה – אם יש לכם תקציב בלתי מוגבל, יש מצב שתוכלו להזמין את הזמר האהוב עליכם להופעה קצרה בערב החתונה.
  5. רקדנים לרחבה – כדי להבטיח של אחד ואחת מן האורחים שמגיעים לאירוע שלכם יכנס לקצב וישמח בשמחתכם עד אור הבוקר.

הכל כמובן, תלוי בתקציב שלכם לאירוע ובנכונות שלכם למצוא את האטרקציות המיוחדות ביותר שקיימות.

חתונה במדבר

יש חשיבה על ההנאה של האורחים ובעיקר יש נכונות להשקיע המון משאבים בשביל לקבל אירוע בלתי נשכח.

הבחירה הנכונה ביותר – תלויה בנכונות להשקיע

אומנם ההפקה של חתונה באוויר הפתוח היא הפקה יותר מאתגרת יותר מורכבת עם הרבה יותר דרישות וצרכים.

אך בה בעת, ביום האירוע שלכם, רגע לפני שקיעה אל מול כל האנשים הכי טובים והכי אהובים בחיים שלכם, אתם תבינו שזו הייתה ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר בחיים שלכם.

לא פשוט אבל אפשרי. זה צריך להיות המוטו שלכם ואתם חייבים לחשוב על כל הפרטים הקטנים בדרך למציאת הפתרון האולטימטיבי לכם.

אל תחששו לשאול את כל השאלות, לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר ולהבטיח שאתם בוחרים בחירות מתאימות למצב האישי וליכולת האישית שלכם. לאט לאט ובעבודה מסודרת, אתם תמצאו את הדרכים להפיק חתונה תחת כיפת השמיים אל מול הנוף המדברי המדהים של מדינת ישראל.

רוצים להוזיל את החתונה שלכם באלפי שקלים?

השאירו פרטים ונציגנו יעניקו לכם ייעוץ מלא לגבי האירוע שלכם ללא עלות וללא התחייבות!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
רוצים להוזיל את החתונה שלכם באלפי שקלים?

השאירו פרטים ונציגנו יעניקו לכם ייעוץ מלא לגבי האירוע שלכם ללא עלות וללא התחייבות!

מאת
מאת

אליאור

דירוג:
4.8/5
למעלה מ-15,000 זוגות התחילו את האירוע שלהם עם Save A Date
כתבות נוספות שיעניינו אותך

מארגנים אירוע?

צוות ההפקה שלנו יסדר לכם אירוע של החיים!
"Save A Date חסכו לנו כל כך הרבה כסף!" ממליצים בחום! (עדן ונועם)
נועה ועדן