אישורי הגעה לכל סוגי האירועים

אישורי הגעה לכל סוגי האירועים
אישורי הגעה לכל סוגי האירועים save a date אישורי הגעה לחתונה

אישורי הגעה לכל סוגי האירועים מטעם חברת Save A Date המספקת שירותי אישורי הגעה לכל אירוע החל מחתונות, בר מצוות, בת מצוות, בריתות, כנסים גדולים, אירועים מיוחדים, ימי הולדת ועוד. אנחנו מתמחים בכל סוגי האירועים שקיימים, גדולים וקטנים. חברתנו מספקת גם שירותי סידורי הושבה, שהוא שירות לא פחות חשוב משירותי אישורי הגעה לאירוע.

אישורי הגעה לכל סוגי האירועים: אישורי הגעה לחתונה

אישורי הגעה לחתונה, שירות שצריך לסגור ימים ספורים לאחר הצעת נישואין. קודם כל לשריין את התאריך המבוקש, ושנית, לקבל גישה למערכת ניהול רשימות מוזמנים כבר מההתחלה, ללא צורך בייבוא קובץ אקסל מהמחשב למערכת אישורי ההגעה שלנו. השירות ניתן בעיקר לחתונות ולאירועים גדולים עם נפח של 490 מוזמנים וצפונה. אנחנו ממליצים בחום לקחת גם את חבילת סידורי ההושבה שלנו ולא של האולמות, כיוון ויש ניגוד אינטרסים בין סידורי ההשבה של חברה חיצונית שלא עובדת עם אולמות לבין שירות סידורי הושבה, שעובדים ביחד עם אולם מסוים.

אישורי הגעה לבר מצווה

אישורי הגעה לבר מצווה, בדרך כלל נעשים חודשיים או שלושה לפני האירוע, כיוון ובר מצווה זהו אירוע עם פחות מוזמנים, ובדרך כלל רוב המוזמנים אלו המשפחה וחברים מהכיתה של חתן הבר מצווה לכן השליטה על רשימת המוזמנים פשוטה הרבה יותר. אנו ממליצים לבדוק אם נמצאת ברשותכם רשימת מוזמנים מאירוע משפחתי

אישורי הגעה לימי הולדת

אישורי הגעה ליום הולדת בסדר גודל של למעלה מ-20 אנשים לפחות. יש לכם פחות מזה? נחסוך לכם: תרימו להם כמה שיחות טלפון ואתם סגורים על עניין ההגעה. עכשיו מה שנשאר זה קצת בלונים, זיקוקים, חטיפים וכמובן עוגה.

אישורי הגעה לכנסים

אישורי הגעה לכל סוגי האירועים כולל לכנסים הם מאסט ומהחשובים ביותר. מארגנים כנס לכלל העובדים, כנס הייטק, משקיעים ויזמים? במקומות האלה מושקע המון כסף על ההפקה והארגון וכדאי מאוד לדעת את המספר המדויק ביותר של המגיעים לאירוע.

אישורי הגעה לאירועים חברתיים

מארגנים אירוע חברתי? משהו עם הפקה רצינית? כדאי שתשכרו שירותי אישורי הגעה, כיוון והוצאות האירוע לא גדולות במידה ובאים מספיק אנשים כמתוכנן. מומלץ לקחת שירות אשר יעדכן אתכם בתחזית העתידה להגיע.

אישורי הגעה לבריתות

אישורי הגעה לכל סוגי האירועים, לברית או בריתה, בד”כ רק באירועים מעל 250 איש מבקשים את השירות הנ”ל מאיתנו. ברית או ברית/ה זהו אירוע שמתכונן כשבוע שבועיים מראש לכל היותר כיוון והמצוות היא לאחר 8 ימים למול את התינוק, ובבריתה בדרך כלל חוגגים את האירוע מיד ללא עיכוב.

אנו ממליצים תמיד על שירות אישורי הגעה, תמיד כדאי לדעת ולהערך בהתאם לכמות המוזמנים שעתידים להגיע לאירוע שלכם וכיוון שהשירות נחשב זול מאוד לעומת כל ההוצאות הנוספות שקיימות בהפקת אירוע מומלץ מאוד לשכור שירותי אישורי הגעה.

מזל טוב ובהצלחה.
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים