שירות ספירה לאחור עד למועד האירוע

מערכת אישורי ההגעה של Save A Date, המערכת המתקדמת ביותר בישראל, אשר נותנת שירותי הגעה, תזמון הודעות SMS במקביל, ספירת לאחור, ניהול רשומות מוזמנים בצורה מסודרת, ייבוא רשימות המוזמנים מאקסל לתוך המערכת, ניהול תקציב האירוע, סידור וניהול מתנות האורחים ועוד המון פונקציות ייחודיות אשר לא קיימות בשום מערכת אחרת. את מחירי השימוש במערכת תוכלו למצוא בדף אישורי הגעה לחתונה מחירים או בדף הבית. ליצירת קשר או בטלפון.

יצא לך לשכוח אירוע?

בתוך בעלי השמחה, הדבר החשוב ביותר שתרצו שהאורחים יזכרו הוא – תאריך מועד האירוע. כמה פעמים קרה לכם ששכחתם אירוע של חבר טוב? של קרוב משפחה? גם אם נזכרתם באותו היום או יום לפני שיש לכם אירוע ולבסוף, במזל גדול, גיליתם נוכחות באותו אירוע. יש לכם אירוע? אתם צריכים לדאוג לרשום תזכורת בכמה מקומות ואם אנחנו יכולים לעזור לכם אז למה לא? במערכת שלנו נתונות כל כך הרבה אפשרויות, שרובם נועדו כדי להזכיר או ליידע את האורחים שלכם בתאריכים או בעדכונים אודות האירוע שלכם.

שעון ספירה לאחור

במערכת אישורי הגעה לחתונה של Save A Date קיים שעון אשר סופר לאחור עד למועד האירוע. השעון הוא בשביל להזכיר את התאריך לכם ולאורחים שנמצאים בתוך דף האירוע שלכם. אנחנו נעזור לאורחים שלכם לזכור את האירוע כמה שיותר ולצמצם בעיות הגעה. המטרה העיקרית שלנו היא לקיחת האחריות על ארגון החתונה לפני מועד האירוע ע”י מתן שירותי אישורי הגעה לכל האירועים, ולקיחת אחריות על ארגון תחילת החתונה ע”י מתן שירותי סידורי הושבה לכל אירוע וסידור הושבה לחתונה.

2 טיפים לתזכורת התאריך לאורחים

האמנם, מערכת אישורי ההגעה שלנו מעולה, ויש המון אפשרויות להזכיר את תאריך האירוע. אספנו לכם מספר טיפים קטנים, בהם תוכלו להזכיר את האירוע שלכם לאורחים מדי יום ביומו, פחות או יותר כחודשיים לפני התאריך המיוחל.

1. פרסום תמונת Save A Date בפייסבוק ובאינסטגרם: שנת 2018-2019 ואם לא העלאתם תמונה לרשתות החברתיות, זוג יקר ומקסמים, כנראה שיהיה לכם הרבה יותר קשה לפרסם את מועד חתונתכם או את האירוע המתבקש בפלטפורמת אינסטגרם או פייסבוק. מה עושים? בוחרים תמונה של שניכם, הכי נכון של ההצעה או של צילומי הזוגיות שעשיתם, עורכים בתוכנת “צייר” או “פוטושופ” למתקדמים, מעצבים תאריך בצבע מנוגד, שומרים ומעלים. אותו דבר עושים 3-4 פעמים לפני האירוע.

  1. שליחת הזמנות ושינוי כותרות בוואטספ: הדפסת הזמנות בדפוס? מיושן מידי! אבל עדיין כדאי להדפיס כמות גדולה בשביל הקהל המבוגר, וגם כי לשלוח הזמנה במעטפה תמיד יהיה הכי מכובד שאפשר. אל תשכחו לשלוח את הזמנתכם בוואטסאפ, גם לחברכם כיחידים וגם בתוך קבוצות גדולות של משפחה, חברים, צבא ועוד. בנוסף בכל קבוצה כדאי לתזכר ע”י שינוי שם הקבוצה לתאריך האירוע שלכם, לדוג “13.2 – אבי ונטלי, חצר המלכה”.

מזל טוב ובהצלחה.
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים