שמירת תאריך האירוע ביומן הGMAIL על ידי המוזמנים

לאחר שארגנתם את כל הדברים מא’ ועד ת’ לאירוע המיוחל שלכם, תפרת שמלה לבנה, קנית חליפת חתן, סגרתם אולם ותזמורת, קניתם לילדה את השמלה שהיא רצתה לבת מצווה עכשיו נשאר לסגור כמה פינות אחרונות.

שמירת תאריך האירוע ביומן הGAMIL על ידי המוזמנים

אחד הדברים המבאסים שקורים בדרך כלל בכל אירוע הוא שיש אחוז נמוך של מוזמנים שללא כוונה, כנראה כתוצאה של עומס בעבודה והמשפחה, שכחו את היום הגדול שלכם. נכעס עליהם? אולי. נעזור להם לא לשכוח? – בוודאי שכן.

נילך 10 שנים אחורה ולשכוח אירועים ודברים נוספים לא היה חריג כל כך, אבל היום, בעידן הדיגיטל, נוכל להזכיר לכל בן אדם כל דבר שרק נרצה. פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב ועוד מגוון פלטפורמות דיגיטליות שבעזרתם מפרסמים איזה תוכן שבא לנו בצורה אורגנית וממומנת.

השיטה הנפוצה ביותר היום להזכיר לאורחים שלכם מתי התאריך הגדול של האירוע הוא בעזרת אינסטגרם ע”י פרסום תמונה, עליה כתוב Save A Date והתאריך המיוחל שלכם זוג יקר, כנ”ל גם בפייסבוק לבצע את אותה פעולה ומקבלים המון תגובות ולייקים שמגדילים את החשיפה.

שמירת תאריך האירוע ביומן הGMAIL עם Save A Date

אצלנו במערכת אישורי הגעה שלנו יתאפשר לאורחים לשמור את התאריך שלכם כתזכורת ישירות לחשבון הGmail שלהם ושיוקפץ להם באותו יום כתזכורת “חתונה של טל ונוי 20:00 באולם חצר המלכה” וכך לצמצם, כמה שפחות, את מספר האורחים שישכחו מהאירוע שלכם.

מיותר לציין שהיום כל 9 מתוך 10 אנשים משתמשים בדואר אלקטרוני של גוגל, הלא הוא גימייל, ולכן חשוב מאוד לתזכר אותם באותה מערכת שרוב האנשים משתמשים בהם. ע”י לחיצה על “שמירת תאריך בGMAIL” תאריך האירוע שלכם ישמר אוטומטית ביומן הפעילות של אותו אורח שילחץ על כפתור במערכת.

למה צריך להזכיר לאורחים את תאריך האירוע?

תארו לכם את המקרה הבא: אתם עובדים חצי שנה על אירוע גדול, לצורך העניין החתונה שלכם. משקיעים המון זמן על ההכנות, כסף על ההוצאות ואנרגיה על חשיבה ותכנון. מתעסקים בכל הדברים הכי מעצבנים שיש, כמו ניהול רשימת מוזמנים ועבודה מול ספקים של אירועים.

ביום האירוע מתלבשים, מגיעים לאולם ובאמצע האירוע מבינים שלפחות 20% מהמוזמנים שלכם לא הגיעו לחתונה מכל מיני סיבות שמתוכן אחוז מסוים בגלל ששכח.

איך תרגישו? לא יבאס אתכם? יבאס וגם תרגישו אחר כך אכזבה והפסד כלכלי גדול, לכן חשוב מאוד לתזכר את האורחים, בכל דרך אפשרית שתוכלו כדי לצמצם כמה שיותר את אחוז האורחים שלא יגיעו לאירוע מכל סיבה שהיא.

טיפ קטן לתזכורת: מלבד מערכת אישורי ההגעה וסידורי ההושבה שלנו, תשנו את תמונת הפרופיל שלכם, גם באינסטגרם וגם בפייסבוק לתמונת Save A Date ותאריך ציון האירוע שלכם. תשלחו את אותה תמונה לכל קבוצות הוואטסאפ של החברים והעבודה.

נשמח להיות חלק באירוע שלכם 🙂
צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים