שליחת הודעות סמס מהירות עם פרטי האירוע

שליחת הודעות סמס

מערכת אישורי ההגעה שלנו מתוכנתת היטב ומאפשרת כל מיני פונקציות מעניינות. לאחר שסיימתם להזין את רשימת המוזמנים בקובץ אקסל או בתוך המערכת של Save A Date נתחיל לבדוק מי אכן מתכוון להגיע לאירוע, מי עדיין לא סגור והסטטוס שלו “אולי” ולכן נצטרך לחזור אליו פעם נוספת ואולי פעמיים, ומי בכלל לא יגיע כנראה.

שליחת הודעות SMS מתוך המערכת

מערכת אישורי הגעה לחתונה של Save A Date מאפשרת שליחת הודעות סמס אל המוזמנים שלכם. ניתן לכלול בתוכן ההודעה את פרטי האירוע, שם האולם, קישור לWaze לצורך ניווט והגעה בטוחה ונכונה לאולם האירועים, קישור לתמונת הזמנה של האירוע ולינק לתשלום באשראי למוזמנים שכנראה לא יגיעו לחתונה מסיבות כאלה ואחרות.

הודעת ה SMSיכולה להיות מוצגת בתור הודעה שנשלחה מהמספר האישי שלכם, ממספר של טלפון קווי או מכותרת באנגלית לפי בקשתכם. השירות כרוך בתשלום כמובן.

למערכת אישורי ההגעה שלנו יש אופציה של תזמון מועדי הפצת הsms עליה תוכלו לקבל הסבר מלא בקישור הזה. יש עוד המון פיצ’רים נחמדים שיעזרו לכם לייעל את האירוע, אליהם תוכלו להגיע ישירות מכאן.

יתרונות שליחת הודעה סמס עם פרטי האירוע

כמובן שהמטרה המרכזית של האירוע היא ליהנות ולעבור אותו בשלום ללא כל נפגעים וכדו’. בדרך אנחנו רוצים להימנע מכמה אי נעימויות כמו הפסד של מנות, מספר רב של אורחים שלא צפינו שיבריזו ושהאורחים ייהנו כמה שיותר מכל הערב שאליו התכוננו מעל חצי שנה. מטרת המערכת היא קבלת אינדיקציה, לאורך כל ההכנות של האירוע, מהו מספר אורחים הצפויים להגיע ולחגוג עמנו. עברנו כל כך הרבה אירועים, בהם בעל האירוע או בעל השמחה, לא שכר שירותי אישורי הגעה וסידורי ישיבה והצטער על כך מאוד, לאחר שכבר חלפה הרכבת שלו והסתיים האירוע.

נשאר עוד המון? טיפ: תדאגו להיות מסודרים

חתן וכלה צריכים לארגן את החתונה שלהם בדיוק כמו שמנהלים עסק בתהליכי הקמה. החל מניהול רשימות מוזמנים במסמך מסודר ומגובה, בניית צ’ק ליסט (רשימה) של כל ההכנות לחתונה החל מסגירת האולם ועד לקניית זוהרים וחולצות לחברים של החתן, הכולל תחום אחריות ותאריכי דד ליין לביצוע כל משימה ומשימה. אותו דבר בכל הפקה וארגון של אירוע מסוג אחר, למרות שכמות הפעולות שצריך לעשות ומספר הדברים שצריך לרשום לביצוע היא הרבה יותר נמוכה אך עדיין, ההמלצה שלנו היא שתמיד להיות במעקב ולא שאננים.

בהצלחה ומזל טוב.

צוות Save A Date.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים