צק ליסט אישורי הגעה: השלבים אחד אחרי השני

כחלק מסידור ואירגון החתונה, היום הגדול ביותר בשבילכם, זוג מקסים, צריך לדאוג שלא נצא בנזק רציני ואפילו שנרוויח כמה שקלים וכך נפתח את החיים בפלוס ולא במינוס.

אחד הדברים החשובים ביותר הוא ניהול תקציב האירוע וחסכון בהוצאות מיותרות סתם כי רצינו ש”אף אחד לא ישכח את האירוע המטורף שעשינו”, בינינו, מי שיצא מדלת האולם כבר שכח איזה אוכל הוא אכל או איזה אלכוהול הוא שתה, אז הטיפ הראשון ממני אליכם הוא – אל תשקיעו איפה שלא צריך.

צק ליסט אישורי הגעה

יש לכם דירה להשכיר ומוצרי חשמל לקנות מיד לאחר החתונה. אחד הדברים שיעזור לכם לחסוך הוא אישורי הגעה וסידורי הושבה לאירוע. כך תדעו מי מגיע ומי לא, ומי שאולי נדאג לתזכר אותו מספר פעמים עד שיחליט אם נראה אותו או לא. צק ליסט אישורי הגעה הוא מאוד חשוב, כך תדעו בדיוק איך לנהל את רשימת המוזמנים שלכם בצורה מדויקת.

צק ליסט אישורי הגעה: שלב א’

ההצעה הכי טובה שלי אליכם היא במידה והיה לכם אירוע משפחתי ב – 5 שנים האחרונות: תקחו את רשימת המוזמנים/רשימת המתנות של האירוע הקודם ותתחילו לרשום מוזמנים שבטוח צריך להזמין לחתונה שלכם. שכנים, חברים, משפחה, אנשים שאף פעם לא מתחלפים כי גדלתם איתם כל החיים. לאחר שפתחתם לכם משתמש בחברת Save A Date או שהתחלתם לנהל רשימת מוזמנים בעזרת קובץ אקסל תסדרו את הרשימות שלכם לפי קטגוריות ושלבים בחיים כמו שהזכרתי במאמר הזה: צבא, משפחה, חברים, חברים ישיבה, חברים עבודה, חברים לימודים עד שתגיעו לנוסחה המתאימה עבורכם.

צ’ק ליסט אישורי הגעה: שלב ב

לאחר מכן תתחילו למלא רשימת טלפונים ליד כל מוזמן שמוזכר ברשימה, העדיפות היא 2 מספרי טלפון למקרה שמספר אחד לא זמין. שימו לב שאסור לכם לטעות בשום מספר טלפוו כי לאחר מכן רשימת המוזמנים שיצרתם עוברת לחברת אישורי הגעה לחתונה והם לא יוכלו לדעת או להשיג את המספר בדרך כלשהיא. אתם המקור – בלי שום קשר לציפור.

צ’ק ליסט אישורי הגעה: שלב ג

עברתם פעם שביעים על הרשימה, הוספתם מספרי טלפונים ליד כל מוזמן, בדקתם שלא שכחתם אף אחד (תאמינו לי לא נעים לשכוח חברים או משפחה ולא להזמין, למרות שזה קורה המון). עכשיו מה שנשאר הוא לעדכן את חברת אישורי ההגעה ולהתחיל לשלוח הודעות סמס מתוזמנות ולקבל את הסטטוס המדויק ביותר שאפשר לקראת החתונה. טיפ נוסף אליכם זוג יקר – כדאי שהרשימה תהיה מוכנה כמה שיותר מוקדם ולא בצמוד לאירוע כיוון ותרצו לקבל תחזית הכי מדויקת לקראת החתונה שלכם, ולדעת האם צריך להגדיל את כמות המנות או לצמצם אותה ולמנוע הפסד כלכלי.

 

מקווים שעזרנו וחסכנו לכם זמן וכסף יקרים.
צוות Save A Date – אישורי הגעה לכל האירועים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים